Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 5 Feb 2024 16:16:43 +0200

Tere!

Lääneranna Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/01019 
aadressile Pärnu maakond, Lääneranna vald, Kirbla küla, Kõrtsi, Pärnu 
maakond, Lääneranna vald, Kirbla küla, Kõrtsi (Puurkaev, Veetrass) ja soovib 
teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus:

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26879105>  (menetlus nr: 
414114), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 15.02.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Lääneranna Vallavalitsus) või menetleja (JAAK KANNISTE) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister